مردان دوست داشتنی را با ۹ رفتاری که دارند، بشناسید! اگر مردی این ۹ رفتار را از خود نشان دهد، واقعاً دوست داشتنی است

مردان دوست داشتنی با 9 رفتاری که دارند!
مردان دوست داشتنی با ۹ رفتاری که دارند!

بین مردی که صرفاً خوب است و مردی که واقعاً دوست‌داشتنی است، تفاوت زیادی وجود دارد.

این تفاوت اغلب در رفتار نهفته است. یک مرد می تواند همه چیزهای درست را بگوید، اما این اعمال اوست که واقعا شخصیت او را آشکار می کند.

یک پسر واقعاً دوست داشتنی فقط با کلمات شیرین و حرکات خوب شناخته نمی شود. این در مورد رفتارهای کوچک و ثابتی است که نشان دهنده احترام، شفقت و مراقبت واقعی او از دیگران است.

خوب، ما به آن نشانه های گویا که یک مرد دوست داشتنی را متمایز می کند، می پردازیم.

با ما همراه باشید و به خواندن ادامه دهید!

دکتر صفایی مقدم
دکتر صفایی مقدم

جهت مشاوره انلاین و اینترنتی ، غیر حضوری از ایران و سایر کشورها تماس بگیرید.
۰۹۱۲۲۸۴۹۴۸۷

نکات مهم در انتخاب یک دکتر روانشناس خوب زن

دکتر پروانه صفایی مقدم ، دکتر روانشناس ، روانشناس آنلاین، بهترین دکتر روانشناس

۱) گوش می دهد – مردان دوست داشتنی

آیا تا به حال توجه کرده اید که چقدر کم هستند کسانی که واقعاً گوش دهند؟

در دنیایی پر از سر و صدا و حواس پرتی، مردی که برای شنیدن صدای شما وقت بگذارد، یک گنج واقعی است.

گوش دادن چیزی فراتر از سکوت کردن در زمانی است که شخص دیگری در حال صحبت کردن است. این در مورد نشان دادن علاقه واقعی، پرسیدن سوالات متفکرانه و به خاطر سپردن جزئیات است.

وقتی مردی واقعا گوش می دهد، به افکار و احساسات شما احترام می گذارد. این رفتار نشان دهنده سطحی از بلوغ عاطفی و همدلی است که مشخصه یک پسر واقعا دوست داشتنی است.

۲) با کسانی که نمی توانند چیزی به او پیشنهاد دهند مهربان است

اجازه بدهید یک تجربه شخصی را به اشتراک بگذارم. یک بار با مردی قرار گذاشتم که در زمانی که ما با هم بودیم مظهر جذابیت بود. او درها را به روی من باز می کرد، به من تعارف می کرد و همیشه با ملاحظه بود.

اما یک بار ، ما برای شام بیرون بودیم و او کاملاً با پیشخدمت بی ادب بود. از همه چیز، از غذا گرفته تا سرویس، شاکی بود و انعام نمی گذاشت. آن موقع برایم جالب بود، او فقط زمانی با مردم مهربان بود که چیزی برای به دست آوردن داشت.

یک مرد واقعا دوست داشتنی با همه با احترام رفتار می کند، صرف نظر از اینکه چه کسی هستند یا چه کاری می توانند برای او انجام دهند. او می داند که مهربانی انتخابی نیست. این یک روش زندگی است

بنابراین اگر مردی را می بینید که با کارکنان ، غریبه ها یا هرکسی که نمی تواند کاری برای او انجام دهد مودب و محترمانه رفتار می کند، نشانه روشنی از شخصیت واقعی اوست. این رفتار گواهی بر مهربانی ، فروتنی و همدلی اوست. ویژگی هایی که او را واقعا دوست داشتنی می کند.

۳) او در بیان آسیب پذیری راحت است – مردان دوست داشتنی

در جامعه‌ای پر هیاهو، یافتن مردی که به راحتی آسیب‌پذیری خود را نشان می‌دهد، نعمت است.

جالب توجه است، تحقیقات نشان می دهد که کسانی که با آسیب پذیری راحت هستند، روابط قوی تری دارند. آنها از بیان احساسات خود، اعتراف به اشتباه خود و یا بحث در مورد ترس خود نمی ترسند.

مردی که از آسیب پذیر بودن نمی ترسد به شما نشان می دهد که به شما اعتماد دارد. او خود را در معرض انتقاد و طرد بالقوه قرار می دهد، که نشانه روشنی از قدرت عاطفی و بلوغ است.

این رفتار مشخصه یک مرد واقعا دوست داشتنی است زیرا اصالت و توانایی او را در ایجاد ارتباطات عمیق نشان می دهد. بنابراین اگر مردی را می بینید که از نشان دادن جنبه نرم تر خود نمی ترسد، به خوبی نشان می دهد که او اصیل و دلسوز است.

۴) او به مرزهای شما احترام می گذارد – مردان دوست داشتنی

یکی از کم ارزش ترین ویژگی های یک مرد احترام به مرزها است. این یک ویژگی است که اغلب نادیده گرفته می شود، اما برای یک رابطه سالم و متعادل بسیار مهم است.

یک پسر واقعاً دوست‌داشتنی می‌داند که هیچ به معنای نه است، بدون هیچ اما و اگری. او شما را وادار به انجام کاری نمی کند که از آن ناراحت هستید و به فضای شخصی شما احترام می گذارد.

این رفتار نشان می‌دهد که او برای فردیت شما ارزش قائل است و می‌داند که شما فرد خودتان با محدودیت‌های خودتان هستید. این در مورد نشان دادن همدلی و توجه به احساسات و نیازهای شماست.

و اگر مردی به مرزهای شما احترام می گذارد، آن را به عنوان یک علامت مثبت در نظر بگیرید. این نشان می دهد که او نه تنها محترم است، بلکه برای برابری در یک رابطه نیز ارزش قائل است.

۵) او از رویاها و آرزوهای شما حمایت می کند

همه ما رویاها و اهدافی داریم که آرزوی رسیدن به آنها را داریم. یک مرد واقعا دوست داشتنی نه تنها این رویاها را تصدیق می کند، بلکه از آنها حمایت می کند.

خواه یک هدف شغلی، یک علاقه شخصی یا حتی یک سرگرمی عجیب و غریب باشد، یک مرد دوست داشتنی شما را تشویق می کند تا آنچه را که شما را خوشحال می کند دنبال کنید. او درک می کند که فردیت و رشد شخصی شما جزء جدایی ناپذیر شما هستند.

حمایت از رویاهای شما فراتر از تشویق کلامی است. این در مورد حضور شما در زمانی است که به او نیاز دارید، حضور در آنجا برای جشن گرفتن پیروزی های شما و دلداری شما در هنگام شکست.

۶) او در مواقع سخت کنار شماست

زندگی همیشه بستری از گل رز نیست. در طول راه خارهایی وجود دارد و گاهی اوقات خود را در میان طوفان می یابیم. آن وقت است که یک مرد دوست داشتنی قدم می گذارد.

او با اولین نشانه مشکل فرار نمی کند. در عوض، او در کنار شما می ماند و دست شما را در میان طوفان می گیرد. او فردی است که باید به آن تکیه کنید وقتی احساس ضعف می‌کنید، چراغی از امید وقتی که اوضاع تاریک به نظر می‌رسد، روشن می شود.

مردی که در مواقع سخت، پایبند است، تعهد و قابل اعتماد بودن خود را نشان می دهد. حضور در زمان های خوب آسان است، اما حضور در سختی ها شجاعت و مقاومت می خواهد.

پس اگر مردی را پیدا کردید که در هنگام سخت شدن در کنار شما می ایستد، بدانید که او یک نگهبان است . این نشان می دهد که او از درون واقعا دوست داشتنی است. اما به یاد داشته باشید، این باید یک رفتار ثابت باشد، نه فقط یک اتفاق.

۷) وقتی اشتباه می کند صمیمانه عذرخواهی می کند – مردان دوست داشتنی

یادم می آید که کسانی را دیدم که به جای اعتراف به اشتباه، حالت تدافعی می گرفتند و سعی می کردند کارهای خود را توجیه کند.

یک مرد دوست داشتنی می داند چه زمانی ببخشد. او می فهمد که عذرخواهی او را ضعیف نمی کند . برعکس، قدرت و فروتنی را نشان می دهد.

وقتی مردی بتواند اشتباهات خود را بپذیرد و صمیمانه عذرخواهی کند، نشان دهنده مسئولیت پذیری و بلوغ اوست. این نشان می دهد که او برای رابطه بیشتر از منیت خود ارزش قائل است.

۸) به فردیت شما احترام می گذارد – مردان دوست داشتنی

یک مرد واقعا دوست داشتنی می فهمد که شما فردی منحصر به فرد با افکار، احساسات و تجربیات خود هستید. او به آن احترام می گذارد و سعی نمی کند شما را به گونه ای تغییر دهد که با ایده اش در مورد یک شریک ایده آل مطابقت داشته باشد.

او شما را به خاطر آنچه هستید، خصلت ها و همه چیز دوست دارد و از شما قدردانی می کند. او نظرات شما را کوچک نمی کند و احساسات شما را نادیده نمی گیرد. در عوض، او برای منحصر به فرد بودن شما ارزش قائل است و شما را تشویق می کند که خود واقعی خود باشید.

این نشانه واضحی از احترام او به شما به عنوان یک فرد است. این نشان می دهد که او نه تنها به شما علاقه مند است بلکه برای فردیت شما نیز ارزش قائل است.

۹) او با شما مانند یک فرد رفتار می کند

مهم ترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که یک مرد دوست داشتنی شما را برابر خود می بیند.

در نگاه او، شما نه کم تر از او و نه بالاتر او، بلکه در کنار او هستید. او برای نظرات شما ارزش قائل است، نظر شما را جویا می شود و شما را در تصمیم گیری های مهم مشارکت می دهد.

برابری در یک رابطه بسیار مهم است. این نشان دهنده احترام، توجه و درک عمیق است که یک رابطه یک مشارکت است.

نظرات پایانی: این در مورد شخصیت است

در قلب همه اینها، این رفتارها در جوهر شخصیت خلاصه می شود.

یک مرد دوست داشتنی با ثروت، قیافه یا موقعیتش تعریف نمی شود، بلکه با اعمالش و نحوه رفتارش با دیگران تعریف می شود. این رفتارها بازتابی از احترام، مهربانی، شفقت و فروتنی اوست.

تئودور روزولت یک بار گفت: «شخصیت، در درازمدت، عامل تعیین کننده در زندگی یک فرد و ملت ها است». این در روابط نیز صادق است.

بنابراین وقتی به دنبال یک مرد واقعا دوست داشتنی هستید، به این رفتارها توجه کنید. به خاطر داشته باشید که ثبات واقعا مهم و کلیدی است. مردی که به طور مداوم این ویژگی ها را نشان می دهد، کسی است که به شما احترام می گذارد و برای رابطه شما ارزش قائل است .

در نهایت، این در مورد یافتن کسی است که با شما با عشق و احترامی که شایسته آن هستید رفتار کند. کسی که بهترین ها را در شما به نمایش می گذارد و شما را همانگونه که هستید دوست دارد.

پس به این رفتارها فکر کنید. آیا آنها با تجربیات شما همخوانی دارند؟ با ما و دیگران به اشتراک بگذارید!

دکتر صفایی مقدم روانشناس